Éjszaka jött egy email a repjegy.hu-tól, a címe JÁRATTÖRLÉS. A kezdeti gyomorgörcs után, a levelet végigolvasva kiderült, hogy a brazil légitársaság, ami Argentinába vitt volna, törölte a járatot. De sebaj, van egy alternatív megoldás, már le is foglalták a helyemet, csak a jegycsere miatt kell visszajeleznem, hogy elfogadom-e. Hát mit tehettem volna? De gondoltam, inkább bemegyek személyesen, ne emailban küldjék ki a jegyet. Ez volt a szerencsém.
Ugyanis ott derült ki, hogy a gépről, ami Amszterdamból 17 órakor száll le, már déli 12-kor át kellett volna szállnom Argentina felé. Később pedig nincs járat. Felajánlottam, hogy akkor ott éjszakázom a reptéren, és a másnapi géppel megyek, de arra már nem volt hely, mert nekem az előző napira foglaltak.
Két hölgy, másfél órán keresztül szervezett, telefonált, emailezett, mire csak összehozták valahogy.
Végeredmény: nem KLM-mel Amszterdamon keresztül, hanem Air France-al Párizson keresztül, és nem szerdán, hanem kedden utazom.
Visszafele már csak egy kisebb menetrendváltozással kell számolni, de hát hol van még augusztus?
Ezen a térképen fogja majd Apa itthonról követni az utamat.
Milyen jó hogy bementél! Hidd el még a végén kiderül, hogy sokkal jobban jártál a cserével. (anno az esküvőnk előtt 1 hónappal ment csődbe a Malév, természetesen ők vittek volna minket Londonig. Rögvest kaptam egy laza idegösszeroppanást, de a végén kiderült, hogy sokkal jobban jártunk a csere jeggyel :)
VálaszTörlésFehérvár áruház.. :)
VálaszTörlés..mert velem mindig történik valami...
Ez így szokott lenni :) de szerintem is ki fog derülni, hogy jobb lesz így! Ha másért nem, de előbb utazhatsz egy nappal! :D <3
VálaszTörlés